Veelgestelde vragen over de Member Club



Members get more


  • - Ontvang €10,- welkomstkorting
  • - Spaar Member Points voor korting
  • - Ontvang exclusieve Member Deals

MELD JE AAN


Member Club

1. Wat zijn de voordelen van de MS Mode Member Club?

De belangrijkste voordelen van de Member Club zijn:

  • €10 Member Gift. We zijn blij met onze nieuwe Members. Bij registratie ontvang je € 10,- welkomstkorting bij een besteding vanaf € 50,-. Ook ontvang je gelijk al 50 Member Points!
  • Member Points. 1 euro = 1 Member Point. Zo simpel is het! Laat bij iedere aankoop in de winkel je Member Card scannen of zorg dat je bent ingelogd als in je de webshop winkelt. Bij 250 Member Points ontvang je een mail met € 10,- shoptegoed bij besteding vanaf € 50,-. Ook staat de korting automatisch klaar in jouw memberaccount wanneer je de mail hebt ontvangen.
  • Member Weekenden. Onze speciale Member Weekenden wil je niet missen. Je ontvangt fikse korting op bijna de hele collectie in de winkels en online!

Behalve bovenstaande voordelen ontvang je als Member een verjaardagscadeautje, krijg je pre-alerts en extra kortingen bij de Sale en ontvang je speciale uitnodigingen.

2. Hoe kan ik deelnemen aan de Member Club?

Je kan mee doen met de Member Club door in de winkels of direct online een Member Club account aan te maken.

3. Hoe meld ik me in de winkel aan voor de Member Club?

Je geeft je e-mailadres door aan de winkelmedewerker. Vervolgens ontvang je een e-mail met hierin een linkje naar de pagina waar jij je memberaccount kunt creëren. Na het bevestigen van jouw nieuwe memberaccount staat er ook nog eens € 10, - welkomstkorting + 50 Member Points klaar.

4. Hoe meld ik me online aan voor de Member Club?

Je kan mee doen met de Member Club door in de winkels of direct online een Member Club account aan te maken.

Wil je je liever online aanmelden voor de Member Club? Dat kan natuurlijk ook. Bij een online account ontvang je een welkomstkorting van € 10,- die te besteden. Heb je geen fysieke Member Card in bezit? In de winkel kunnen we je via jouw MemberCard nummer, naam, postcode of e-mailadres, (mits bekend bij ons) terug vinden in de kassa. Tip: sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je ook in de winkel gebruik kan maken van de Member Club voordelen.

5. Wat kost het om mee te doen?

Het deelnemen aan de Member Club is gratis! Je kunt ook gratis een online Member account aanmaken via de website. Je ontvangt dan geen fysieke Member Card, maar wel een Member Card nummer op de website onder Mijn Profiel.

6. Voor wie is de Member Club bedoeld?

Voor iedereen boven de 18 jaar die graag wil profiteren van de Member Club van MS Mode.

7. Hoe kan ik gebruik maken van de welkomstkorting?

Bij registratie van een memberaccount ontvang je van ons €10,- welkomstkorting. Je welkomstkorting kan zowel online als in de winkel ingewisseld worden. Deze kan je bij één van onze winkels verzilveren door je Member Card te scannen. Online staat de welkomstkorting klaar in je winkelmand. De welkomstkorting is drie maanden geldig en te verzilveren bij een aankoop van €50,- of meer.

8. Kan ik me afmelden voor de Member Club status e-mails?

Als je Member Club-mails met statusupdates over je lidmaatschap niet meer wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het direct via de e-mail afmelden, via de link Afmelden, werkt helaas (nog) niet.

9. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Hier staan de Algemene Voorwaarden van de Member Club.


Member Card

1. Kan ik mijn Member Card direct gebruiken?

Je dient de Member Card te registreren om gebruik te kunnen maken van de Member Club voordelen. Na registratie begin je met het sparen van Member Points en staat er € 10,- welkomstkorting en 50 Member Points op je Member Card.

2. Kan ik ook gebruik maken van mijn fysieke Member Card op de webshop van msmode.nl?

Mocht je nog een fysieke Member Card hebben dan kun je ook online gebruik maken van jouw Member Card. Je moet je Member Card wel eerst registreren. Heb je dit al gedaan? Zorg er dan voor dat je bij elke aankoop in de webshop ingelogd bent. Zo profiteer je ook online van de voordelen.

3. Is mijn Member Card persoonsgebonden?

Ja, de kaart staat op jouw naam en is persoonlijk.

4. Hoelang is mijn Member Card geldig?

Jouw Member Card is onbeperkt geldig. Punten verlopen, indien deze niet binnen twee jaar gebruikt worden.

5. Kan ik mijn kaart en/of Member vouchers ook in het buitenland gebruiken?

Ja, de Member Card en/of Member Vouchers kunnen in al onze MS Mode winkels (Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje) worden gebruikt.

6. Wat moet ik doen als mijn Member Card gestolen/beschadigd/kwijt is?

Klanten die nog een fysiek pasje hebben kunnen deze blijven gebruiken, maar vanaf de start met het nieuwe memberplatform geven we geen nieuwe passen meer uit. Elke nieuwe registratie levert een digitale Memberkaart op, je ontvangt geen ‘echte’ pas. Je kunt dus altijd jouw Member Card terug vinden in jouw online Member account.

7. Kan ik mijn oude MS Mode Card nog gebruiken?

Ja, je oude MS Mode Card kun je gewoon blijven gebruiken en heeft dezelfde voordelen als de nieuwe Member Card.

8. Kan ik twee Member Cards hebben, waarvan een duplicaat?

Nee, het is niet mogelijk om twee Member Cards te hebben. De Member Card is persoonlijk en er kunnen geen duplicaten (voor bijvoorbeeld zus of moeder) worden aangevraagd.


Member Points

1. Hoe spaar ik Member Points bij MS Mode?

Voor iedere euro die je bij MS mode besteedt ontvang je 1 Member Point. Laat daarvoor bij iedere aankoop in de winkel je Member Card scannen of zorg dat je ingelogd bent als je een bestelling doet in de webshop. Bij ruilen of retourneren van artikelen worden de punten van je saldo afgetrokken.

2. Wat zijn Member Points waard?

Member Points vertegenwoordigen geen financiële waarde en kunnen niet ingewisseld worden voor directe kortingen of contant geld.

3. Wat kan ik met mijn gespaarde Member Points?

Bij het bereiken van 250 Member Points ontvang je per e-mail een shoptegoed van € 10,- te besteden worden in onze winkels of op de webshop bij een minimale besteding van € 50,-. Het shoptegoed is zeven maanden geldig na verzenddatum. Na ontvangst van het shoptegoed worden automatisch 250 Member Points van je puntensaldo afgetrokken. Volgende aanbiedingen die gelden bij gespaarde Member Points kunnen variëren en worden altijd per e-mail kenbaar gemaakt.

4. Kan ik achteraf Member Points ontvangen als ik mijn Member Card vergeten ben te laten scannen of niet ingelogd ben op de webshop?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf Member Points te claimen. Laat dus altijd je Member Card scannen in de winkel of log in als je in de webshop een bestelling plaatst. TIP: sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je deze altijd bij je hebt. Een medewerker in de winkel kan je dan opzoeken in de kassa.

5. Spaar ik ook online Member Points?

Ja, door in te loggen op jouw account en vervolgens een bestelling te plaatsen, spaar je automatisch Member Points over het aankoopbedrag. Je ontvangt geen Member Points op verzendkosten of transactiekosten.

6. Hoe weet ik hoeveel Member Points ik heb gespaard?

Je kunt je Member Point saldo online bekijken door in te loggen op je account. Rechts boven in je account zie je jouw actuele Member Point saldo. Wij sturen je ook een e-mail als je Member Points gespaard hebt. Daarin staat het actuele saldo en het aantal nieuw gespaarde Member Points.


Member Weekend

Wat zijn de voorwaarden van deelname aan de Member Weekend?

Tijdens de Member Weekend ontvangen onze Members 20% korting op de hele collectie, in de webshop en in onze winkels. Deze actie is niet geldig in combinatie met bijoux, gift cards of andere promo’s. Op de webshop moet je zijn ingelogd met jouw Member account om -20% korting te verkrijgen. Ben je nog geen Member? Maak een Member account aan en log in, dan wordt de korting automatisch verrekend. In de winkel laat je je Member Card scannen of geef je je e-mailadres door bij de kassa. Hierna wordt de -20% korting automatisch verrekend. Ben je nog geen Member? De kassière kan jou registreren als Member en de korting wordt verrekend.


Registreren & Inloggen

1. Ik heb al een Member (Club) account, hoe voeg ik mijn kaartnummer toe?

Dit doe je door in te loggen op je MS Mode account. Onder 'mijn Member Card'> voeg je het kaartnummer en de security code toe.

2. Ik kan niet inloggen op msmode.nl, wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via klantenservice@msmode.com

3. Is je aanmelding bevestigd?

Na het aanmaken van je account ben je lid van de Member Club. Je aanmelding wordt via e-mail bevestigd. Vervolgens kun je voortaan zelf inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

4. Ik weet mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet

Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij je aanmelding voor de Member Club. Ben je vergeten welk e-mailadres je hebt gebruikt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Wij sturen je een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

5. Ik ben ingeschreven door de medewerker in de winkel

Stel hier dan je wachtwoord in met het e-mailadres dat de medewerker voor jou geregistreerd heeft en waar je de bevestigingsmail op hebt ontvangen.

6. Waarom moet ik mijn Member Card online registreren?

Zonder registratie van jouw Member Card kun je geen gebruik maken van de acties en aanbiedingen. We kunnen jou als houder van de Member Card dan ook niet herkennen. Tevens kunnen we je sneller helpen als je een vraag hebt.

7. Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik mijzelf registreren?

We hebben een e-mailadres nodig zodat we jouw aanmelding kunnen bevestigen. Heb je geen e-mailadres dan kun je jouw Member Card niet online registreren en geen gebruik maken van de voordelen van de Member Card. Je kunt eenvoudig gratis een e-mailadres aanmaken. Heb je een e-mail adres aangemaakt, dan kunnen we je een persoonlijk kaartnummer sturen als je met dit e-mailadres een account aanmaakt


Mijn gegevens

1. Waar kan ik op msmode.nl mijn gegevens zien?

Onder Mijn MS Mode staan al jouw gegevens. Daar kun je ook jouw gegevens wijzigen.

2. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je wijzigt je gegevens door in te loggen in jouw account via mijn MS Mode. Bij je MS Mode account wijzig je jouw gegevens of vul je jouw gegevens aan.

3. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Je kunt hier een nieuw wachtwoord instellen als je deze vergeten bent of als je in de winkel bent ingeschreven via de kassa en je online wilt inloggen.

4. Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We vragen je om gegevens in te vullen om onze aanbiedingen zo persoonlijk mogelijk te kunnen maken. Deze gegevens worden alleen intern gebruikt en zullen nooit aan andere bedrijven worden doorgegeven. Klik hier voor ons Privacy beleid.

5. Hoe kan ik mijn lidmaatschap van de Member Club opzeggen?

Dit kan via onze klantenservice.


E-mails & nieuwsbrieven

1. Waarom krijg ik geen e-mails met speciale aanbiedingen?

Heb je je aangemeld voor onze e-mails? Bij de aanmelding kan je kiezen voor de optie 'nieuwsbrieven ontvangen'. Je kunt dit alsnog doen. Log dan in op jouw Member Clubaccount en wijzig je nieuwsbriefvoorkeuren.

Heb je je aangemeld, maar ontvang je nog steeds geen e-mails? Neem dan contact op met onze klantenservice.

2. Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrieven van MS Mode en toch Member blijven?

Ja, dat kan, je ontvangt dan alleen nog Member Club status e-mails waarin we je actuele Member Status mailen. Door je af te melden voor de nieuwsbrief ontvang je geen Member Club-nieuws meer over speciale kortingen, Member Days en andere informatie speciaal voor Members.

Onderaan de nieuwsbrief staat een link om je af te melden van de nieuwsbrief. Als je een MS Mode account hebt, kan je je afmelden door in te loggen op je account en je 'nieuwsbriefvoorkeuren' aan te passen.

3. Kan ik me afmelden voor de Member Club status e-mails?

Als je Member Club-mails met statusupdates over je lidmaatschap niet meer wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het direct via de e-mail afmelden, via de link Afmelden, werkt helaas (nog) niet.



Chat ons


Antwoord binnen circa twee minuten

Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur



Antwoord binnen één dag