Bestellen

Bestellen in onze online winkel gaat heel eenvoudig:

1. Artikel in winkelmandje plaatsen

Ga naar het gewenste artikel, selecteer de kleur en maat en klik op 'Plaats in winkelmandje'. Je krijgt nu de keuze verder te winkelen of naar je winkelmandje te gaan. In het winkelmandje kun je eventueel de kleur, maat en/of hoeveelheid aanpassen. Als je een kortingscode hebt, kun je deze code ingeven in je winkelmandje bij de link 'Vul hier jouw kortingscode in'.

Wanneer je klaar bent met winkelen, klik je op 'Naar de kassa’ om het bestelproces af te ronden.

2. Persoonlijke gegevens opgeven

Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je een Mijn MS Mode account hebt, raden wij je aan eerst in te loggen. Dit heeft als voordeel dat je gegevens uit jouw account worden gebruikt tijdens het bestelproces. Heb je nog geen account dan kun je tijdens het bestelproces aangeven dat je een account wil aanmaken.

Als je bent ingelogd of aangeeft dat je een account wil aanmaken, dan wordt je bestelling ook opgeslagen in 'Mijn MS Mode'. Zo kun je deze op een later tijdstip weer raadplegen.

3. Betalingsmogelijkheden

Vervolgens kies je op welke manier je wil betalen:

4. Bestelling afronden

Als je naar de kassa wilt, klik dan op 'Bestel & naar afrekenen'. Je wordt hierna naar de door jou gekozen betaalomgeving gestuurd. Controleer en/of vul hier je gegevens in. Na het afronden van je betaling komt de overeenkomst tot stand en ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail, met daarin een overzicht van je bestelling.

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin een link waarmee jij je bestelling kunt volgen.

1. Kan ik telefonisch bestellen?

Telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk.

2. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Je ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail.

3. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen via e-mail?

Bij sommige mail providers komen onze mails niet altijd goed binnen. De ene mail komt in de inbox, de ander in de spam, en soms komt een mail helemaal niet binnen. Dit kan onvoorspelbaar en lastig zijn. Vooral bij Hotmail, Outlook, Live en MSN gebeurt dit op het moment vaak. Bij Gmail komt onze mail regelmatig in de Reclame box. Checkt u uw spam, reclame en inbox. In uw MS Mode Member Account ziet u de geplaatste order terug.

4. Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Na afronding van het bestelproces wordt je bestelling direct in behandeling genomen. Je kunt je bestelling dan niet meer wijzigen. Je kunt uiteraard wel nog een bestelling plaatsen.

5. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?

Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om je bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te transporteren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.
Bij bestellingen vanaf €20,- worden geen verzendkosten gerekend.

6. Wat is de bedenktijd?

Bij MS Mode heb je een bedenktijd van 60 dagen waarbinnen je het recht hebt om zonder reden van de aankoop van een of meerdere artikelen af te zien (herroepingsrecht). Op de pagina Ruilen & Retourneren kun je uitgebreide informatie over de bedenktijd vinden. In de Algemene voorwaarden staan de voorwaarden uitgelegd over het herroepingsrecht.

7. Zijn alle producten direct leverbaar?

Wanneer een artikel niet (meer) op voorraad is, wordt dit artikel niet getoond. Je kunt alleen artikelen bestellen die op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat er, nadat je een bestelling hebt geplaatst, een artikel niet leverbaar is. Je ontvangt dan automatisch een mail met daarin de artikel(en) die niet (meer) leverbaar zijn. Het geld van de artikelen die niet meer leverbaar zijn wordt dan automatisch teruggestort.

8. Ik heb eerder een artikel in de webshop gekocht en nu is het afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?

Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet vergoed. In de sale-periode zijn er minder maten/kleuren beschikbaar. Doordat je het gewenste artikel eerder hebt aangeschaft, ben je nu al in het bezit van de juiste maat/kleur. Binnen de bedenktijd kun je het artikel retourneren en opnieuw bestellen voor de actieprijs. Op de pagina Ruilen & Retourneren vind je meer informatie over de bedenktijd.




Antwoord binnen circa twee minuten

Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur



Antwoord binnen één dag