Hallo, waarmee kunnen wij je helpen?
Kies een categorie
Betalen
Betaal ik verzendkosten?
Bij een bestelling boven de €20 betaal je geen verzendkosten. Je kunt ook gratis je pakket naar een filiaal laten verzenden. Bij een bestelling onder de €20 betaal je €2,99 aan verzendkosten.
Ik heb online een artikel gekocht en nu is er een actie of afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?
Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet vergoed. In de SALE-periode zijn er minder maten en/of kleuren beschikbaar. Ook doen bij sommige acties alleen geselecteerde artikelen mee. Doordat je het gewenste artikel eerder hebt aangeschaft, ben je nu al in het bezit van de juiste maat en/of kleur. Binnen de bedenktijd kun je het artikel retourneren, mits het ongedragen is en de kaartjes er nog aan zitten. U kunt het opnieuw bestellen voor de SALE en/of actieprijs, als uw gewenste artikel op voorraad is.
Waar zie ik mijn kortingscode of voucher?
Als je een voucher of kortingscode hebt, kun je deze vinden en toepassen in je winkelmand.
Waarom kan ik geen gebruik maken van de betaalmethode Klarna?
In het kader van zowel rentabiliteit als duurzaamheid, is er sinds kort een beleid om overmatig retourneren te ontmoedigen. Wanneer in ons systeem gesignaleerd wordt dat een klant gemiddeld 70% van de artikelen per bestelling terugstuurt, wordt de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna automatisch geblokkeerd. Wanneer er langere tijd minder hoge percentages retouren zijn in het account, kan de Klarna optie weer actief worden.
Kan ik een bestelling achteraf betalen in de winkel?
Je kunt een artikel reserveren in een filiaal. Ga naar het artikel en gebruik de knop ‘Bekijk winkelvoorraad’. Selecteer het gewenste item en de juiste maat, en het item blijft 48 uur voor je gereserveerd in het filiaal naar keuze.
Betaal ik kosten voor het gebruik van Klarna?
Nee, je kan Klarna gratis gebruiken.
Hoe kan ik mijn Klarna factuur betalen?
Download de Klarna app om een overzicht te krijgen van wat je moet betalen. Heb je al een retourbevestiging van ons ontvangen, maar is deze niet verwerkt in je Klarna overzicht? Wacht dan nog drie dagen met betalen, dan is je factuur bijgewerkt.
Waarom worden er retourkosten ingehouden?
Het verwerken van online retouren is zeer kostbaar en arbeidsintensief, en heeft vaak tot gevolg dat kleding niet nog een keer verkocht kan worden. Hiernaast hebben de vele retouren een negatief effect op onze planeet en willen we, waar we kunnen, met kleine stapjes onze Co2 footprint verminderen.
Met welke betaalmethodes kan ik betalen op de webshop?
Je kan gebruik maken van I-Deal, Credit Card, Apple Pay en achteraf betalen met Klarna.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Chat met ons
Antwoord binnen circa 2 minuten.
Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur
Nog steeds geen antwoord gevonden?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 020-5809891.
Chat met ons
Antwoord binnen circa 2 minuten.
Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur
Mail ons
Stuur ons op facebook
Nog steeds geen antwoord gevonden?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 020-5809891.