Betalen
Jezelf verwennen met de laatste mode door makkelijk én snel te betalen? Bij MS Mode bepaal je zelf hoe je betaalt. De volgende betaalmethodes zijn mogelijk: iDEAL, creditcard en Klarna.
iDeal
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via je eigen bank. iDEAL is het systeem, dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Gebruik je het internetbankierprogramma van ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ING, Friesland Bank, Van Lanschot Bankiers, Triodos Bank, ASN Bank of Regio Bank? Dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent snel en gemakkelijk af in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
Creditcard
Je kunt ook met een creditcard gemakkelijk en veilig in de MS Mode online winkel betalen. Het totaalbedrag wordt van je creditcard afgeboekt op het moment dat de bestelling is geplaatst. Kies je ervoor om de bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk te retourneren? Dan wordt dit bedrag – nadat wij de retourzending hebben verwerkt – binnen 14 dagen op je creditcard gerestitueerd. Je ziet het retourbedrag dan op je creditcardoverzicht terug. Alle creditcards met een MasterCard-, Visa- of American Express-symbool worden door ons geaccepteerd. Je betaalgegevens worden versleuteld verstuurd. De coderingstechniek die wij gebruiken, is uiterst betrouwbaar. Hierdoor is het veilig om met je creditcard in de MS Mode online winkel te betalen.
Klarna
Wanneer je een pakje niet tijdig retour kunt sturen, verzoeken wij je dit bij Klarna te melden via de app of via chat. Via de app kan de factuur tijdelijk met 30 dagen verlengd worden door een retourzending aan te melden. Wanneer het ook na deze 30 dagen nog niet mogelijk is het pakje terug te sturen, kan een verdere verlenging van de betaaltermijn worden aangevraagd. Hiervoor verzoeken wij je contact op te nemen met Klarna via hun chat.
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling achteraf te betalen via Klarna (kosten zijn €1,95). Het voordeel van deze betaalmethode is dat je alleen betaalt voor je producten je wil houden. Zodra je bestelling bij ons is doorgekomen, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. Deze kun je direct, of binnen 30 dagen via de betaalknop in je ontvangen e-mail betalen. Besluit je (een deel) van jouw bestelling te retourneren, vergeet niet dit bij Klarna te melden en wacht dan op een aangepaste factuur van Klarna. Deze ontvang je normaal gesproken één dag nadat de retourzending is ontvangen.
Betaal je je rekening niet binnen 30 dagen na de ontvangst van de Klarna-factuur, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Als de betaling dan nog niet is voldaan, dan zal Klarna kosten in rekening brengen (deze zijn altijd voor jouw rekening).
Niet iedere klant kan gebruik maken van het betalen met Klarna. MS Mode behoudt zich het recht voor om klanten die veel retourneren, uit te sluiten van deze betaalmethode. MS Mode wil voorkomen dat pakketjes zomaar worden teruggestuurd in het kader van duurzaamheid.
Retourneer jij meer dan 75% van je orders? Dan kan er geen gebruik worden gemaakt van Klarna. Op het moment dat je meer artikelen houdt, kan het zijn dat na verloop van tijd je weer uit deze groep gehaald wordt.
Heb je vragen over je betaling via Klarna, neem dan contact op met klantenservice van Klarna. Via MyKlarna kun je allerlei handige functies gebruiken. Je logt in via klarna.nl met het e-mailadres dat hoort bij je bestelling, of download de Klarna app op je smartphone of tablet. Je kan Klarna ook bereiken via: 020 – 80 82 852.
Bij ons betaal je veilig via Adyen. Voor meer informatie klik hier .
1. Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt op drie manieren betalen: iDEAL, Klarna of creditcard.
2. Vragen over achteraf betalen met Klarna?
Je kunt bij vragen over je betaling contact opnemen met Klarna door contact op te nemen met de klantenservice van Klarna. Via MyKlarna kun je allerlei handige functies gebruiken. Je logt in via klarna.nl met het e-mailadres dat hoort bij je bestelling, of downloadt de Klarna app op je smartphone of tablet. Je kan Klarna ook bereiken via: 020 – 80 82 852.
3. Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
Nee, het is niet mogelijk in termijnen te betalen.
4. Kan ik mijn bestelling in de winkel betalen?
Nee, het is niet mogelijk om de bestelling in de winkel te betalen.
5. Hoe wordt een korting berekend?
Een verkregen actiekorting (3=2 actie, 2e broek voor de helft van de prijs, etc.) wordt verrekend over alle actieartikelen. Een procentuele of totaalkorting, die wordt verkregen door middel van een bepaalde kortingscode, wordt verrekend over alle artikelen. Let op: de korting wordt berekend aan de hand van een originele bestelling. Na het retourneren heb je dus geen recht meer op de korting zoals deze was op het moment van bestellen, daar de korting over de alle door jou bestelde artikelen wordt berekend.
Let op: na het retourneren van een artikel kan het dus zijn dat je voor een artikel een lager aankoopbedrag hebt betaald dan de prijs zoals deze is weergegeven op de webshop. Ook dit is een gevolg van het feit dat de korting over alle bestelde artikelen wordt verrekend.
Chat ons
Antwoord binnen circa twee minuten
Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur