Betalen

Jezelf verwennen met de laatste mode door makkelijk én snel te betalen? Bij MS Mode bepaal je zelf hoe je betaalt. De volgende betaalmethodes zijn mogelijk: iDEAL, creditcard en Klarna.

iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via je eigen bank. iDEAL is het systeem, dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Gebruik je het internetbankierprogramma van ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ING, Friesland Bank, Van Lanschot Bankiers, Triodos Bank, ASN Bank of Regio Bank? Dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent snel en gemakkelijk af in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Creditcard

Je kunt ook met een creditcard gemakkelijk en veilig in de MS Mode online winkel betalen. Het totaalbedrag wordt van je creditcard afgeboekt op het moment dat de bestelling is geplaatst. Kies je ervoor om de bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk te retourneren? Dan wordt dit bedrag – nadat wij de retourzending hebben verwerkt – op je creditcard gerestitueerd. Je ziet het retourbedrag dan op je creditcardoverzicht terug. Alle creditcards met een MasterCard-, Visa- of American Express-symbool worden door ons geaccepteerd. Je betaalgegevens worden versleuteld verstuurd. De coderingstechniek die wij gebruiken, is uiterst betrouwbaar. Hierdoor is het veilig om met je creditcard in de MS Mode online winkel te betalen.

Klarna

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling achteraf te betalen via Klarna. Het voordeel van deze betaalmethode is dat je alleen betaalt voor je producten je wil houden. Zodra je bestelling bij ons is doorgekomen, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. Deze kun je direct, of binnen 14 dagen via de betaalknop in je ontvangen e-mail betalen. Besluit je (een deel) van jouw bestelling te retourneren, wacht dan op een aangepaste factuur van Klarna. Deze ontvang je normaal gesproken één dag nadat de retourzending is ontvangen.

Betaal je je rekening niet binnen 14 dagen na de ontvangst van de Klarna-factuur, dan ontvang je een herinnering per e-mail. Als de betaling dan nog niet is voldaan, dan zal Klarna kosten in rekening brengen (deze zijn altijd voor jouw rekening).

Heb je vragen over je betaling via Klarna, neem dan contact op met klantenservice van Klarna. Via MyKlarna kun je allerlei handige functies gebruiken. Je logt in via klarna.nl met het e-mailadres dat hoort bij je bestelling, of download de Klarna app op je smartphone of tablet. Je kan Klarna ook bereiken via: 020 – 80 82 852.