Meest gestelde vragen

Ik ben member maar ik kan niet inloggen op de website, wat kan ik doen?

Je memberaccount wordt niet herkend omdat je deze nooit online hebt bevestigd. Meld je met het bekende email adres opnieuw aan als member en je neemt je gespaarde punten mee en je kan verder sparen.

Waarom doet mijn voucher het niet?

De welkomstkorting van 10 euro (en 250 gespaarde punten) is pas toepasbaar bij een minimale besteding van 50 euro. De 20% verjaardagskorting en 10% nieuwsbrief korting zijn niet geldig in combinatie met SALE-artikelen. Als dit nog steeds niet lukt, neem dan contact op met de klantenservice.

Waar zie ik mijn kortingscode of voucher?

Als je een voucher of kortingscode hebt, kun je deze vinden en toepassen in je winkelmand.

Waarom worden er retourkosten ingehouden?

Het verwerken van online retouren is zeer kostbaar en arbeidsintensief, en heeft vaak tot gevolg dat kleding niet nog een keer verkocht kan worden. Hiernaast hebben de vele retouren een negatief effect op onze planeet en willen we, waar we kunnen, met kleine stapjes onze Co2 footprint verminderen.

Mijn adres is niet juist, kan dit worden aangepast?

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen kunnen wij het adres helaas niet meer wijzigen. Het is mogelijk je adres te wijzigen als je een email hebt ontvangen van PostNL met het bezorgmoment. Is je pakket al bezorgd op het onjuiste adres? Dan kun je deze daar ophalen. Als het opgegeven adres niet meer bestaat, gaat de bestelling retour naar de webshop. Hierna krijg je het aankoopbedrag teruggestort. Je kunt deze opnieuw bestellen met het juiste adres.

Ik heb nog niks gehoord van mijn retourzending, hoelang duurt dat?

Je retourzending wordt binnen 14 dagen verwerkt en verrekend op dezelfde wijze als de betaling heeft plaatsgevonden. Je krijgt pas bericht als het verwerkt is, niet bij ontvangst. Je kunt zelf met je retourbewijs de retourzending volgen of het al bezorgd is. De 3S code van PostNL met onze postcode 1000VA.



Geen antwoord gevonden op je vraag?

Chat met ons

Antwoord binnen circa 2 minuten.

Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur

Mail ons

Antwoord binnen één dag



Stuur mail

Stuur ons op Facebook

Antwoord binnen één dag



Stuur bericht



Nog steeds geen antwoord gevonden?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 020-5809891.



Chat met ons

Antwoord binnen circa 2 minuten.

Maandag - vrijdag: 09:00 - 20:00 uur

Mail ons

Antwoord binnen één dag



Stuur mail

Stuur ons op facebook

Antwoord binnen één dag



Stuur bericht

Nog steeds geen antwoord gevonden?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 020-5809891.