Veelgestelde vragen over de Member Club

1. Wat zijn de voordelen van de MS Mode Member Club?

De belangrijkste voordelen van de Member Club zijn:

  • €10 Member Gift. We zijn blij met onze nieuwe Members. Bij registratie ontvang je € 10,- welkomstkorting bij een besteding vanaf € 50,-. Ook ontvang je gelijk al 50 Member Points!
  • Member Points. 1 euro = 1 Member Point. Zo simpel is het! Laat bij iedere aankoop in de winkel je Member Card scannen of zorg dat je bent ingelogd als in je de webshop winkelt. Bij de eerste 250 Member Points ontvang je € 10,- shoptegoed bij besteding vanaf € 50,-.
  • Member Days. Onze speciale Member Days wil je niet missen. Je ontvangt fikse korting op bijna de hele collectie in de winkels en online!

Behalve bovenstaande voordelen ontvang je als Member een verjaardagscadeautje, krijg je pre-alerts en extra kortingen bij de Sale en ontvang je speciale uitnodigingen.

2. Hoe kan ik deelnemen aan de Member Club?

Je kan mee doen met de Member Club door in onze winkels de gratis MS Mode Member Card te halen en die te registeren of direct online een Member Club account aan te maken.

3. Hoe registreer ik mijn MS Mode Member Card?

Je verkrijgt de Member Card in een van onze winkels. Registreer vervolgens je Member Card online of direct in de winkel aan de kassa. Na registratie spaar je direct Member Points en na 1 dag staat er ook nog eens € 10, - welkomstkorting + 50 Member Points op je Member Card.

4. Hoe meld ik me online aan voor de Member Club?

Je kan mee doen met de Member Club door in onze winkels de gratis MS Mode Member Card te halen en die te registeren of direct online een Member Club account aan te maken.

Wil je je liever online aanmelden voor de Member Club? Dat kan ook zonder kaart. Bij een online account ontvang je een welkomstkorting van € 10,- die alleen in de webshop te besteden is en heb je geen fysieke Member Card in bezit. In de winkel kunnen we je via jouw MemberCard nummer, naam, postcode of e-mailadres, (mits bekend bij ons) terug vinden in de kassa. Tip: sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je ook in de winkel gebruik kan maken van de Member Club voordelen.

5. Wat kost het om mee te doen?

Het deelnemen aan de Member Club is gratis! De Member Card kan in iedere MS Mode winkel bij een aankoop worden verkregen. Je kunt ook gratis een online Member account aanmaken via de website. Je ontvangt dan geen fysieke Member Card, maar wel een Member Card nummer op de website onder Mijn Profiel.

6. Voor wie is de Member Club bedoeld?

Voor iedereen boven de 18 jaar die graag wil profiteren van de Member Club van MS Mode.

7. Hoe kan ik gebruik maken van de welkomstkorting?

Bij registratie van een fysieke Member Club kaart staat de € 10,- welkomstkorting na één dag op je Member Card. Deze welkomstkorting is drie maanden geldig en kun je verzilveren door in de winkel je Member Card te scannen als je een aankoop doet van € 50,- of meer.

Bij het aanmaken van een online Member Club account, ontvang je na je aanmelding een welkomstemail met daarin een kortingscode voor op de webshop. Deze code kun je binnen drie maanden verzilveren door op onze webshop, bij een aankoop vanaf € 50,-, de code in te vullen. Je kunt de kortingscode invullen in je winkelmandje.

8. Welke communicatie kan ik verwachten na aanmelden van de Member Club?

Bij aanmelding bij de Member Club ontvang je automatisch Member status e-mails en word je op de hoogte gehouden van belangrijke wijzigingen van de Member Club. Daarnaast kun je je aanmelden voor de MS Mode nieuwsbrief met daarin fashion inspiratie en interessante Member Club acties.

Bij registratie aan de kassa ben je automatisch aangemeld voor de MS Mode nieuwsbrief. Je kunt je op elk moment via Mijn profiel of via de afmeldlink in de nieuwsbrief afmelden.

Hier kun je het privacy beleid van MS Mode vinden.

9. Kan ik me afmelden voor de Member Club status e-mails?

Als je Member Club-mails met statusupdates over je lidmaatschap niet meer wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het direct via de e-mail afmelden, via de link Afmelden, werkt helaas (nog) niet.

10. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Hier staan de Algemene Voorwaarden van de Member Club.

Member Card

1. Kan ik mijn Member Card direct gebruiken?

Je dient de Member Card te registreren om gebruik te kunnen maken van de Member Club voordelen. Na registratie begin je met het sparen van Member Points en staan er de volgende dag € 10,- welkomstkorting en 50 Member Points op je Member Card.

2. Kan ik ook gebruik maken van mijn fysieke Member Card op de webshop van msmode.nl?

Ja, je kunt ook online gebruik maken van jouw Member Card. Je moet je Member Card wel eerst registreren. Heb je dit al gedaan? Zorg er dan voor dat je bij elke aankoop in de webshop ingelogd bent. Zo profiteer je ook online van de voordelen.

3. Waar staat mijn kaartnummer en/of security code?

Het kaartnummer staat op de achterkant van de Member Card. Je vindt het kaartnummer ook op de website onder Mijn profiel.

4. Is mijn Member Card persoonsgebonden?

Ja, de kaart staat op jouw naam en is persoonlijk.

5. Hoelang is mijn Member Card geldig?

Jouw Member Card is onbeperkt geldig. Punten verlopen, indien deze niet binnen twee jaar gebruikt worden.

6. Kan ik mijn kaart en/of Member vouchers ook in het buitenland gebruiken?

Ja, de Member Card en/of Member Vouchers kunnen in al onze MS Mode winkels (Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje) worden gebruikt.

7. Wat moet ik doen als mijn Member Card gestolen/beschadigd/kwijt is?

Je kunt kosteloos een nieuwe Member Card ophalen in de winkel en deze koppelen aan je “Mijn Profiel” door hier in te loggen. Wanneer je bent ingelogd kun je er bij “Member Card” voor kiezen om je Member Card te bewerken en het nieuwe Member Card nummer in te voeren. Het oude Member Card nummer wordt automatisch geblokkeerd. Lukt het niet om het nieuwe Member Card nummer toe te voegen aan je “Mijn Profiel” dan kan dit ook via de klantenservice. De klantenservice is te bereiken op het nummer 020 – 580 98 91 of door een e-mail te sturen naar klantenservice@msmode.com o.v.v. de reden, je naam en het MS Mode Card nummer. *De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur (lokaal tarief).

8. Kan ik mijn oude MS Mode Card nog gebruiken?

Ja, je oude MS Mode Card kun je gewoon blijven gebruiken en heeft dezelfde voordelen als de nieuwe Member Card.

9. Kan ik twee Member Cards hebben, waarvan een duplicaat?

Nee, het is niet mogelijk om twee Member Cards te hebben. De Member Card is persoonlijk en er kunnen geen duplicaten (voor bijvoorbeeld zus of moeder) worden aangevraagd.

Member Points

1. Hoe spaar ik Member Points bij MS Mode?

Voor iedere euro die je bij MS mode besteedt ontvang je 1 Member Point. Laat daarvoor bij iedere aankoop in de winkel je Member Card scannen of zorg dat je ingelogd bent als je een bestelling doet in de webshop. Bij ruilen of retourneren van artikelen worden de punten van je saldo afgetrokken.

2. Wat zijn Member Points waard?

Member Points vertegenwoordigen geen financiële waarde en kunnen niet ingewisseld worden voor directe kortingen of contant geld.

3. Wat kan ik met mijn gespaarde Member Points?

Bij het bereiken van de eerste 250 Member Points ontvang je per e-mail een shoptegoed van € 10,- te besteding in onze winkels of op de webshop bij een minimale besteding van € 50,-. Het shoptegoed is twee maanden geldig na verzenddatum. Na ontvangst van het shoptegoed worden automatisch 250 Member Points van je puntensaldo afgetrokken. Volgende aanbiedingen die gelden bij gespaarde Member Points kunnen variëren en worden altijd per e-mail kenbaar gemaakt.

4. Kan ik achteraf Member Points ontvangen als ik mijn Member Card vergeten ben te laten scannen of niet ingelogd ben op de webshop?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf Member Points te claimen. Laat dus altijd je Member Card scannen in de winkel of log in als je in de webshop een bestelling plaatst. TIP: sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je deze altijd bij je hebt. Een medewerker in de winkel kan je dan opzoeken in de kassa.

5. Spaar ik ook online Member Points?

Ja, door in te loggen op jouw account en vervolgens een bestelling te plaatsen, spaar je automatisch Member Points over het aankoopbedrag. Je ontvangt geen Member Points op verzendkosten of transactiekosten.

6. Hoe weet ik hoeveel Member Points ik heb gespaard?

Je kunt je Member Point saldo online bekijken door in te loggen op je account. Rechts boven in je account zie je jouw actuele Member Point saldo. Wij sturen je ook een e-mail als je Member Points gespaard hebt. Daarin staat het actuele saldo en het aantal nieuw gespaarde Member Points.

Registreren & Inloggen

1. Ik heb al een Member (Club) account, hoe voeg ik mijn kaartnummer toe?

Dit doe je door in te loggen op je MS Mode account. Onder 'mijn Member Card'> voeg je het kaartnummer en de security code toe.

2. Ik kan niet inloggen op msmode.nl, want moet ik doen?

Dit doe je door in te loggen op je MS Mode account. Onder 'mijn Member Card' voeg je het kaartnummer en de security code toe.

3. Is je aanmelding bevestigd?

Na het aanmaken van je account ben je lid van de Member Club. Je aanmelding wordt via e-mail bevestigd. Vervolgens kun je voortaan zelf inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

4. Ik weet mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet

Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij je aanmelding voor de Member Club. Ben je vergeten welk e-mailadres je hebt gebruikt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Wij sturen je een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

5. Ik ben ingeschreven door de medewerker in de winkel

Stel hier dan je wachtwoord in met het e-mailadres dat de medewerker voor jou geregistreerd heeft en waar je de bevestigingsmail op hebt ontvangen

6. Waarom moet ik mijn Member Card online registreren?

Zonder registratie van jouw Member Card kun je geen gebruik maken van de acties en aanbiedingen. We kunnen jou als houder van de Member Card dan ook niet herkennen. Tevens kunnen we je sneller helpen als je een vraag hebt.

7. Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik mijzelf registreren?

We hebben een e-mailadres nodig zodat we jouw aanmelding kunnen bevestigen. Heb je geen e-mailadres dan kun je jouw Member Card niet online registreren en geen gebruik maken van de voordelen van de Member Card. Je kunt eenvoudig gratis een e-mailadres aanmaken. Heb je een e-mail adres aangemaakt, dan kunnen we je een persoonlijk kaartnummer sturen als je met dit e-mailadres een account aanmaakt

Mijn gegevens

1. Waar kan ik op msmode.nl mijn gegevens zien?

Onder Mijn MS Mode staan al jouw gegevens. Daar kun je ook jouw gegevens wijzigen.

2. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je wijzigt je gegevens door in te loggen in jouw account via mijn MS Mode. Bij je MS Mode account wijzig je jouw gegevens of vul je jouw gegevens aan.

3. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Je kunt hier een nieuw wachtwoord instellen als je deze vergeten bent of als je in de winkel bent ingeschreven via de kassa en je online wilt inloggen.

4. Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We vragen je om gegevens in te vullen om onze aanbiedingen zo persoonlijk mogelijk te kunnen maken. Deze gegevens worden alleen intern gebruikt en zullen nooit aan andere bedrijven worden doorgegeven. Klik hier voor ons Privacy beleid.

5. Hoe kan ik mijn lidmaatschap van de Member Club opzeggen?

Dit kan via onze klantenservice.

E-mails & nieuwsbrieven

1. Waarom krijg ik geen e-mails met speciale aanbiedingen?

Heb je je aangemeld voor onze e-mails? Bij de aanmelding kan je kiezen voor de optie 'nieuwsbrieven ontvangen'. Je kunt dit alsnog doen. Log dan in op jouw Member Clubaccount en wijzig je nieuwsbriefvoorkeuren.

Heb je je aangemeld, maar ontvang je nog steeds geen e-mails? Neem dan contact op met onze klantenservice.

2. Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrieven van MS Mode en toch Member blijven?

Ja, dat kan, je ontvangt dan alleen nog Member Club status e-mails waarin we je actuele Member Status mailen. Door je af te melden voor de nieuwsbrief ontvang je geen Member Club-nieuws meer over speciale kortingen, Member Days en andere informatie speciaal voor Members.

Onderaan de nieuwsbrief staat een link om je af te melden van de nieuwsbrief. Als je een MS Mode account hebt, kan je je afmelden door in te loggen op je account en je 'nieuwsbriefvoorkeuren' aan te passen.

3. Kan ik me afmelden voor de Member Club status e-mails?

Als je Member Club-mails met statusupdates over je lidmaatschap niet meer wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het direct via de e-mail afmelden, via de link Afmelden, werkt helaas (nog) niet.