Veelgestelde vragen

Algemene veelgestelde vragen

Bestellen Bezorgen Betaalgemak

Ruilen en Retourneren Member Club Member Card

Member Points Mijn Profiel Emails & Nieuwsbrieven

 


 

Bestellen

1. Kan ik telefonisch bestellen?

Telefonisch bestellen is niet mogelijk.

2. Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Na afronding van het bestelproces wordt je bestelling direct in behandeling genomen. Je kunt je bestelling dan niet meer wijzigen.

3. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Je ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail.

4. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?

Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om je bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te transporteren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.

5. Wat is de bedenktijd?

Bij MS Mode heb je een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen het recht hebt om zonder reden van de aankoop van een of meerdere artikelen af te zien (herroepingsrecht).. Dit geldt alleen niet voor beenmode en lingerie waarvan je de verzegelde verpakking hebt geopend. Op de pagina Ruilen & Retourneren kun je uitgebreide informatie over de bedenktijd vinden. 

6. Zijn alle producten direct leverbaar?

Wanneer een artikel niet (meer) op voorraad is, wordt dit artikel niet getoond. Je kunt alleen artikelen bestellen die op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat er, nadat je een bestelling hebt geplaatst, een artikel niet leverbaar is. Je ontvangt dan automatisch een mail met daarin de artikel(en) die niet (meer) leverbaar zijn. Het geld van de artikelen die niet meer leverbaar zijn wordt dan automatisch teruggestort.

7. Ik heb eerder een artikel in de webshop gekocht en nu is het afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?

Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet vergoed. In de sale-periode zijn er minder maten/kleuren beschikbaar. Doordat je het gewenste artikel eerder hebt aangeschaft, ben je nu al in het bezit van de juiste maat/kleur. Binnen de bedenktijd kun je het artikel retourneren en opnieuw bestellen voor de actieprijs. Op de pagina Ruilen & Retourneren vind je meer informatie over de bedenktijd.
 


 

Bezorgen

1. Hoe werkt de levering?

Onze pakketten worden geleverd met DHL. Kies je voor levering met DHL, dan wordt je bestelling de volgende dag bij je geleverd indien je de bestelling voor 19:30 uur op een doordeweekse dag geplaatst hebt. Bestellingen die in het weekend gedaan zijn, worden op dinsdag geleverd. Kosten voor levering met DHL zijn €4,95.

2. Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Nee, dat is niet mogelijk. MS Mode hanteert vaste bezorgdoorlooptijden om de snelheid te waarborgen.

3. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres, bijvoorbeeld mijn werk, laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk! Als je bij je persoonlijke gegevens een ander afleveradres opgeeft, dat afwijkt van het factuuradres, ontvang jij je bestelling elders.

4. Kan ik gebruik maken van een DHL parcelshop?

Ja, het is mogelijk om gebruik te maken van een DHL parcelshop. kies bij het afrekenen voor de aflevermethode Afhalen in de DHL Parcelshop.

5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in één van de MS Mode winkels?

Momenteel is het helaas nog niet mogelijk om je bestelling te laten leveren in één van onze filialen.

6. Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een Postbus?

Nee, het is niet mogelijk om je pakket te laten bezorgen op een Postbus.
 


 

Betaalgemak

1. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt op driemanieren betalen: iDEAL, Afterpay of creditcard

2. Vragen over achteraf betalen met AfterPay?

Je kunt bij vragen over je betaling contact met AfterPay opnemen door een mail te sturen naar klantenservice@afterpay.nl of te bellen met 0900 - 40 50 60 2 (€0,20 per minuut). Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

3. Is het mogelijk om in termijnen te betalen?

Nee, het is niet mogelijk in termijnen te betalen.

4. Kan ik mijn bestelling in de winkel betalen?

Nee, het is niet mogelijk om de bestelling in de winkel te betalen. 

5. Hoe wordt een korting berekend?

Een verkregen actiekorting (3=2 actie, 2e broek voor de helft van de prijs, etc.) wordt verrekend over alle actieartikelen. Een procentuele of totaalkorting, die wordt verkregen door middel van een bepaalde kortingscode, wordt verrekend over alle artikelen.

Let op: de korting wordt berekend aan de hand van een originele bestelling. Na het retourneren heb je dus geen recht meer op de korting zoals deze was op het moment van bestellen, daar de korting over de alle door jou bestelde artikelen wordt berekend.

Let op: na het retourneren van een artikel kan het dus zijn dat je voor een artikel een lager aankoopbedrag hebt betaald dan de prijs zoals deze is weergegeven op de webshop. Ook dit is een gevolg van het feit dat de korting over alle bestelde artikelen wordt verrekend.
 


 

Ruilen & Retourneren

1. Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt een pakket retourneren in de winkel, via een DHL Parcelshop of zelf voor de retourzending zorgdragen. In het laatste geval betaal je zelf de retourkosten, tenzij je een ondeugelijk product hebt ontvangen. Om gratis te retourneren via een DHL Parcelshop kun je de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop vinden op www.dhlparcel.nl.

Terugsturen via DHL of andere methode:
- vul bij voorkeur de retourbon in;
- gebruik bij voorkeur het voorgedrukte adreslabel in het pakket;
- als je gebruik maakt van een DHL Parcelshop geef het pakket met daarin de te retourneren artikelen in de parcelshop af. 
- gecombineerde retour zendingen van verschillende bestellingen kunnen niet door ons verwerkt worden

Je ontvangt bij de DHL Parcelshop een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs goed totdat je er zeker van bent dat je geretourneerde artikelen in goede staat bij ons zijn ontvangen en je het te ontvangen bedrag terug hebt gekregen. Het terug te ontvangen bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalwijze zoals gekozen bij de betaling. We raden je aan om ook indien je de producten zelf terugstuurt, een verzendbewijs te vragen en deze goed te bewaren.

Retourneren in de winkel: Ga met de artikelen en -bij voorkeur- het retourformulier uit je pakket naar het dichtstbijzijnde MS Mode filiaal. Geef je retour af aan de kassa. Heb je de bestelling al betaald, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten van je aankoop af te zien aan je teruggestort. 

Het is niet mogelijk om Sapph artikelen terug te brengen of te ruilen in een MS Mode winkel. 

2. Wat is het retouradres?

Vermeld het retouradres duidelijk op de verpakking:

MS Mode Nederland B.V.
Beiraweg 11
1047 HN  Amsterdam

Dit is een retouradres en kan niet gebruikt worden voor correspondentie.
Voor correspondentie verwijzen wij je graag naar onze klantenservice. Ga naar onze contactpagina

3. Hoe kan ik artikelen ruilen?

Ga binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling met de artikelen en de factuur uit je pakket naar het dichtstbijzijnde MS Mode filiaal. Kies hier de artikelen uit die je wilt hebben en neem deze mee naar de kassa. Let op: het is niet mogelijk geld terug te krijgen in de winkel. Je moet dus een nieuw(e) artikel(en) aanschaffen met dezelfde of een hogere waarde dan het in eerste instantie bestelde artikel(en). Bijbetalen is wel mogelijk. Na het ruilen in de winkel is het niet meer mogelijk om de artikelen te retourneren aan de webshop.

Via de webshop is het niet mogelijk artikelen te ruilen. Stuur het artikel dat niet goed is terug. Plaats op de website een nieuwe bestelling met het gewenste artikel. Je betaalt voor een nieuwe bestelling opnieuw verzendkosten.

4. Waar moeten mijn artikelen aan voldoen wanneer ik ze wil retourneren op grond van de bedenktijd van 14 dagen?

Dit zijn de voorwaarden:
- herroepen binnen de zichttermijn van 14 dagen;
- terugsturen binnen 14 dagen na je herroeping, voor zover mogelijk in de originele verpakking, inclusief de originele labels;
- compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kledingzoals je dat in de winkel zou doen geldt niet als gebruikt);
- met bijgevoegd retourformulier inclusief ordernummer. Wanneer je het retourformulier niet in je bezit hebt kun je ook gebruik maken van dit blanco retourformulier
- De bedenktijd geldt niet voor beenmode waar de verzegelde verpakking van is geopend. Deze mogen niet worden geretourneerd; 

Op de pagina Ruilen & Retourneren vind je meer informatie over je rechten tijdens de bedenktijd.

Als een product dat je op grond van de bedenktijd aan ons retourneert is gebruikt en/of beschadigd, dan ben je jegens ons aansprakelijk voor de waardevermindering van de geretourneerde zaak. 

5. Krijg ik een bevestiging van mijn retour gestuurde artikelen?

Wanneer je artikelen retour stuurt krijg je vanuit MS Mode, zodra de artikelen zijn ontvangen en zijn verwerkt, een bevestiging per e-mail. Het is zaak dat je je retourbewijs goed bewaart totdat je er zeker van bent dat alle door jou retour gestuurde artikelen bij ons zijn ontvangen en verwerkt.

6. Ik ben member en wil graag gebruik maken van het recht op een langere retourperiode

Uiteraard geldt deze langere periode van 4 weken voor jou als member ook op onze webshop.

7. Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?

Nee, het is alleen mogelijk om een bestelling te retourneren via een DHL Parcelshop of de winkel. Ga voor de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop naar www.dhlparcel.nl.

8. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

Nee. Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van artikelen als je de producten retourneert via een van onze winkels of een DHL Parcelshops. Als je voor een andere retour manier kiest, betaal je wel zelf de retourkosten (tenzij blijkt dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen).

9. Als ik alle artikelen retour stuur, krijg ik dan het totaalbedrag teruggestort?

Als je alle artikelen besluit te retourneren naar de webshop, dan ontvang je het totaalbedrag (het totale bedrag van je bestelling incl. verzendkosten) terug. 

10. Geld terug

Het door jou betaalde bedrag wordt onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen, nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien, verrekend of uitbetaald. Wij mogen echter wachten met uitbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of in ieder geval we een verzendbewijs van jou hebben ontvangen. Het bedrag wordt verrekend via dezelfde betaaloptie als waarmee je de aankoop hebt betaald. 

11. Hoe wordt een korting berekend?

Bestel je meer dan één artikel, dan wordt de korting over de gehele bestelling verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Retourneer je de gehele bestelling, dan vervalt de volledige korting.

12. Wat als ik een product wil retourneren waar de bedenktijd niet of niet meer voor geldt?

Als de bedenktijd niet of niet meer geldt, dan kun je het product alleen retourneren als het product dat je hebt ontvangen niet deugdelijk is. Als dat onverhoopt het geval is, dan kun je - afhankelijk van de omstandigheden - het artikel bijvoorbeeld ruilen of je geld terug krijgen. Meer informatie over je wettelijke rechten kun je bijvoorbeeld vinden op de website van Consuwijzer.
 


 

Member Club

1.  Wat zijn de voordelen van de MS Mode Member Club?

De belangrijkste voordelen van de Member Club zijn:

-      €10 Member Gift
We zijn blij met onze nieuwe Members. Bij registratie ontvang je € 10,- welkomstkorting bij een besteding vanaf € 50,-. Ook ontvang je gelijk al 50 Member Points!

-      Member Points
1 euro = 1 Member Point. Zo simpel is het! Laat bij iedere aankoop in de winkel je Member Card scannen of zorg dat je bent ingelogd als in je de webshop winkelt. Bij de eerste 250 Member Points ontvang je € 10,- shoptegoed bij besteding vanaf € 50,-.

-      Member Days
Onze speciale Member Days wil je niet missen. Je ontvangt fikse korting op bijna de hele collectie in de winkels en online!

Behalve bovenstaande voordelen ontvang je als Member een verjaardagscadeautje, krijg je pre-alerts en extra kortingen bij de Sale en ontvang je speciale uitnodigingen.

2. Hoe kan ik deelnemen aan de Member Club?

Je kan mee doen met de Member Club door in onze winkels de gratis MS Mode Member Card te halen en die te registeren of direct online een Member Club account aan te maken.

3.    Hoe registreer ik mijn MS Mode Member Card?

Je verkrijgt de Member Card in een van onze winkels. Registreer vervolgens je Member Card online of direct in de winkel aan de kassa. Na registratie spaar je direct Member Points en na 1 dag staat er ook nog eens € 10, - welkomstkorting + 50 Member Points op je Member Card.

4. Hoe meld ik me online aan voor de Member Club?

Wil je je liever online aanmelden voor de Member Club? Dat kan ook zonder kaart. Bij een online account ontvang je een welkomstkorting van € 10,- die alleen in de webshop te besteden is en heb je geen fysieke Member Card in bezit. In de winkel kunnen we je via jouw MemberCard nummer, naam, postcode of e-mailadres, (mits bekend bij ons) terug vinden in de kassa. Tip: sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je ook in de winkel gebruik kan maken van de Member Club voordelen.

5. Wat kost het om mee te doen?

Het deelnemen aan de Member Club is gratis! De Member Card kan in iedere MS Mode winkel bij een aankoop worden verkregen. Je kunt ook gratis een online Member account aanmaken via de website. Je ontvangt dan geen fysieke Member Card, maar wel een Member Card nummer op de website onder “Mijn Profiel”.

6. Voor wie is de Member Club bedoeld?

Voor iedereen boven de 18 jaar die graag wil profiteren van de Member Club van MS Mode.

7. Hoe kan ik gebruik maken van de welkomstkorting?

Bij registratie van een fysieke Member Club kaart staat de € 10,- welkomstkorting na één dag op je Member Card. Deze welkomstkorting is drie maanden geldig en kun je verzilveren door in de winkel je Member Card te scannen als je een aankoop doet van € 50,- of meer.

Bij het aanmaken van een online Member Club account, ontvang je na je aanmelding een welkomstemail met daarin een kortingscode voor op de webshop. Deze code kun je binnen drie maanden verzilveren door op onze webshop, bij een aankoop vanaf € 50,-, de code in te vullen. Je kunt de kortingscode invullen in je winkelmandje.

8.    Welke communicatie kan ik verwachten na aanmelden van de Member Club?

Bij aanmelding bij de Member Club ontvang je automatisch Member status e-mails en word je op de hoogte gehouden van belangrijke wijzigingen van de Member Club. Daarnaast kun je je aanmelden voor de MS Mode nieuwsbrief met daarin fashion inspiratie en interessante Member Club acties.

Bij registratie aan de kassa ben je automatisch aangemeld voor de MS Mode nieuwsbrief. Je kunt je op elk moment via Mijn profiel of via de afmeldlink in de nieuwsbrief afmelden.

Hier kun je het privacy beleid van MS Mode vinden.

9. Kan ik me afmelden voor de Member Club status e-mails?

Als je Member Club-mails met statusupdates over je lidmaatschap niet meer wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het direct via de e-mail afmelden, via de link Afmelden, werkt helaas (nog) niet.

10. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Hier staan de Algemene Voorwaarden van de Member Club. 
 


 

Member Card

1. Kan ik mijn Member Card direct gebruiken?

Je dient de Member Card te registreren om gebruik te kunnen maken van de Member Club voordelen. Na registratie begin je met het sparen van Member Points en staan er de volgende dag € 10,- welkomstkorting en 50 Member Points op je Member Card.

2. Kan ik ook gebruik maken van mijn fysieke Member Card op de webshop van msmode.nl?

Ja, je kunt ook online gebruik maken van jouw Member Card. Je moet je Member Card wel eerst registreren. Heb je dit al gedaan? Zorg er dan voor dat je bij elke aankoop in de webshop ingelogd bent. Zo profiteer je ook online van de voordelen.

3. Waar staat mijn kaartnummer en/of security code?

Het kaartnummer staat op de achterkant van de Member Card. Je vindt het kaartnummer ook op de website onder 'Mijn profiel'.

4. Is mijn Member Card persoonsgebonden?

Ja, de kaart staat op jouw naam en is persoonlijk.

5. Hoelang is mijn Member Card geldig?

Jouw Member Card is onbeperkt geldig. Punten verlopen, indien deze niet binnen twee jaar gebruikt worden.

6. Kan ik mijn kaart en/of Member vouchers ook in het buitenland gebruiken?

Ja, de Member Card en/of Member Vouchers kunnen in al onze MS Mode winkels (Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje) worden gebruikt.

7. Wat moet ik doen als mijn Member Card gestolen/beschadigd/kwijt is?

Je kunt kosteloos een nieuwe Member Card ophalen in de winkel en deze koppelen aan je “Mijn Profiel” door hier in te loggen. Wanneer je bent ingelogd kun je er bij “Member Card” voor kiezen om je Member Card te bewerken en het nieuwe Member Card nummer in te voeren. Het oude Member Card nummer wordt automatisch geblokkeerd. Lukt het niet om het nieuwe Member Card nummer toe te voegen aan je “Mijn Profiel” dan kan dit ook via de klantenservice. De klantenservice is te bereiken op het nummer 020 – 580 98 91 of door een e-mail te sturen naar klantenservice@msmode.com o.v.v. de reden, je naam en het MS Mode Card nummer. *De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 19.00 uur (lokaal tarief).

5. Kan ik mijn oude MS Mode Card nog gebruiken?

Ja, je oude MS Mode Card kun je gewoon blijven gebruiken en heeft dezelfde voordelen als de nieuwe Member Card.

6. Kan ik twee Member Cards hebben, waarvan een duplicaat?

Nee, het is niet mogelijk om twee Member Cards te hebben. De Member Card is persoonlijk en er kunnen geen duplicaten (voor bijvoorbeeld zus of moeder) worden aangevraagd. 
 


 

Member Points

1. Hoe spaar ik Member Points bij MS Mode?

Voor iedere euro die je bij MS mode besteedt ontvang je 1 Member Point. Laat daarvoor bij iedere aankoop in de winkel je Member Card scannen of zorg dat je ingelogd bent als je een bestelling doet in de webshop. Bij ruilen of retourneren van artikelen worden de punten van je saldo afgetrokken.

2. Wat zijn Member Points waard?

Member Points vertegenwoordigen geen financiële waarde en kunnen niet ingewisseld worden voor directe kortingen of contant geld.

3. Wat kan ik met mijn gespaarde Member Points?

Bij het bereiken van de eerste 250 Member Points ontvang je per e-mail een shoptegoed van € 10,- te besteding in onze winkels of op de webshop bij een minimale besteding van € 50,-. Het shoptegoed is twee maanden geldig na verzenddatum. Na ontvangst van het shoptegoed worden automatisch 250 Member Points van je puntensaldo afgetrokken. Volgende aanbiedingen die gelden bij gespaarde Member Points kunnen variëren en worden altijd per e-mail kenbaar gemaakt.

4. Kan ik achteraf Member Points ontvangen als ik mijn Member Card vergeten ben te laten scannen of niet ingelogd ben op de webshop?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf Member Points te claimen. Laat dus altijd je Member Card scannen in de winkel of log in als je in de webshop een bestelling plaatst. TIP: sla je Member Card nummer op in je telefoon zodat je deze altijd bij je hebt. Een medewerker in de winkel kan je dan opzoeken in de kassa.

5. Spaar ik ook online Member Points?

Ja, door in te loggen op jouw account en vervolgens een bestelling te plaatsen, spaar je automatisch Member Points over het aankoopbedrag. Je ontvangt geen Member Points op verzendkosten of transactiekosten.

6. Hoe weet ik hoeveel Member Points ik heb gespaard?

Je kunt je Member Point saldo online bekijken door in te loggen op je account. Rechts boven in je account zie je jouw actuele Member Point saldo. Wij sturen je ook een e-mail als je Member Points gespaard hebt. Daarin staat het actuele saldo en het aantal nieuw gespaarde Member Points.
 


 

Mijn Profiel - Member Club

Registreren & Inloggen

1. Ik heb al een Member (Club) account, hoe voeg ik mijn kaartnummer toe?

Dit doe je door in te loggen op je MS Mode account. Onder mijn Member Card voeg je het kaartnummer en de security code toe.

2. Ik kan niet inloggen op msmode.nl, want moet ik doen?

1) Heb je al een Member Club account aangemaakt?
Inloggen voor het Member Club kan alleen als je een account hebt. Een account maak je eenvoudig aan via onze website.

2) Is je aanmelding bevestigd?
Na het aanmaken van je account ben je lid van de Member Club. Je aanmelding wordt via e-mail bevestigd. Vervolgens kun je voortaan zelf inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

3) Ik weet mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet
Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij je aanmelding voor de Member Club. Ben je vergeten welk e-mailadres je hebt gebruikt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Wij sturen je een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

4) Ik ben ingeschreven door de medewerker in de winkel

Stel hier dan je wachtwoord in met het e-mailadres dat de medewerker voor jou geregistreerd heeft en waar je de bevestigingsmail op hebt ontvangen.

3. Waarom moet ik mijn Member Card online registreren?

Zonder registratie van jouw Member Card kun je geen gebruik maken van de acties en aanbiedingen. We kunnen jou als houder van de Member Card dan ook niet herkennen. Tevens kunnen we je sneller helpen als je een vraag hebt. 

4. Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik mijzelf registreren?

We hebben een e-mailadres nodig zodat we jouw aanmelding kunnen bevestigen. Heb je geen e-mailadres dan kun je jouw Member Card niet online registreren en geen gebruik maken van de voordelen van de Member Card. Je kunt eenvoudig gratis een e-mailadres aanmaken. Heb je een e-mail adres aangemaakt, dan kunnen we je een persoonlijk kaartnummer sturen als je met dit e-mailadres een account aanmaakt

Mijn gegevens

1. Waar kan ik op msmode.nl mijn gegevens zien?

Onder Mijn MS Mode staan al jouw gegevens. Daar kun je ook jouw gegevens wijzigen.

2. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je wijzigt je gegevens door in te loggen in jouw account via mijn MS Mode. Bij je MS Mode account wijzig je jouw gegevens of vul je jouw gegevens aan.

4. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Je kunt hier een nieuw wachtwoord instellen als je deze vergeten bent of als je in de winkel bent ingeschreven via de kassa en je online wilt inloggen.

5. Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We vragen je om gegevens in te vullen om onze aanbiedingen zo persoonlijk mogelijk te kunnen maken. Deze gegevens worden alleen intern gebruikt en zullen nooit aan andere bedrijven worden doorgegeven. Klik hier voor ons Privacy beleid.

6. Hoe kan ik mijn lidmaatschap van de Member Club opzeggen?

Dit kan via onze klantenservice.

 


 

E-mails & nieuwsbrieven

1. Waarom krijg ik geen e-mails met speciale aanbiedingen?

Heb je je aangemeld voor onze e-mails? Bij de aanmelding kan je kiezen voor de optie 'nieuwsbrieven ontvangen'. Je kunt dit alsnog doen. Log dan in op jouw Member Club account en wijzig je nieuwsbriefvoorkeuren.

Heb je je aangemeld, maar ontvang je nog steeds geen e-mails? Neem dan contact op met onze klantenservice

2. Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrieven van MS Mode en toch Member blijven?

Ja, dat kan, je ontvangt dan alleen nog Member Club status e-mails waarin we je actuele Member Status mailen. Door je af te melden voor de nieuwsbrief ontvang je geen Member Club-nieuws meer over speciale kortingen, Member Days en andere informatie speciaal voor Members.

Onderaan de nieuwsbrief staat een link om je af te melden van de nieuwsbrief. Als je een MS Mode account hebt, kan je je afmelden door in te loggen op je account en je 'nieuwsbriefvoorkeuren' aan te passen.

3. Kan ik me afmelden voor de Member Club status e-mails?

Als je Member Club-mails met statusupdates over je lidmaatschap niet meer wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het direct via de e-mail afmelden, via de link Afmelden, werkt helaas (nog) niet.

 


 

Vraag niet gevonden?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Heb je vragen over artikelen die je in een MS Mode winkel gekocht hebt? Dan kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende winkel. Deze kun je vinden in het overzicht van onze winkels.