Corona maatregelen - Let's stay healthy

Let op: Het is momenteel erg druk. Daardoor kan het langer duren voordat je bericht krijgt omtrent je pakket of een reactie ontvangt vanuit de klantenservice. Sorry daarvoor. Voor de meest gestelde vragen verwijzen we u graag naar onze corona FAQ.

Openingstijden van onze winkels

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze allerhoogste prioriteit. Daarom nemen wij de richtlijnen van de overheid en officiële gezondheidsorganisaties zeer serieus en houden we nieuwe ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. Achter de schermen is er hard gewerkt om de regels van het RIVM door te voeren en de juiste voorzorgsmaatregelen te nemen. Na de sluiting van al onze winkels in maart, kunnen we mededelen dat al onze winkels weer geopend zijn volgens de normale openingstijden (m.u.v. koopavonden). Je vindt onze openingstijden hier.

Goed om te weten

Wij bezorgen op dit moment in alle landen. Wel kan de levertijd wat langer zijn dan je van ons gewend bent. In Frankrijk bezorgen we alleen op woensdag, donderdag en vrijdag.

Lukt retourneren niet omdat uw DHL afgiftepunt gesloten is? Wij hebben de retour termijn verlengd naar 60 dagen, dus u heeft extra tijd. Dit geldt voor retourneren, ruilen en veel andere transacties in onze winkels. Heeft u betaald via Klarna en maakt u gebruik van de verlengde retour periode? Vraagt u dan bij Klarna een verlengde bevriezing van uw rekening aan via chat: https://app.klarna.com/login

We willen jou bedanken voor je vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we extra goed op elkaar passen en helpen waar nodig.

Take care, stay safe and let’s keep in touch!

MS Mode