Corona maatregelen - Let's stay healthy

Winkels zijn gesloten, retourtermijn verlengd

Per 15 december zijn, met ingang van de nieuwe maatregelen, al onze MS Mode winkels in Nederland tijdelijk gesloten. Om je als klant tegemoet te komen in deze tijd, hebben wij een retourtermijn van 100 dagen op aankopen in Nederlandse winkels. Let op: dit geldt voor aankopen die vanaf 14 november zijn gedaan. Uiteraard kun je nog wel 24/7 bij ons online shoppen! Online blijft onze retourtermijn van 60 dagen gelden.

Klantenservice

Let op: Het is momenteel drukker dan normaal. Daardoor kan het langer duren voordat je bericht krijgt omtrent je pakket of een reactie ontvangt vanuit de klantenservice. Sorry daarvoor. Voor de meest gestelde vragen verwijzen we u graag naar onze corona FAQ.

We willen jou bedanken voor je vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we extra goed op elkaar passen en helpen waar nodig.

Take care, stay safe and let’s keep in touch!

MS Mode



Shop direct online



Veelgestelde vragen rondom de corona situatie

Heeft u nog niets gehoord over uw retourzending?

Wegens de ongebruikelijke omstandigheden en de extreme drukte verwerken we retouren iets minder snel dan gebruikelijk. Wij sturen ook geen ontvangstbevestiging van een retourzending, maar alleen een bevestiging wanneer het pakje door ons als retour is verwerkt, waarbij dan direct de refund voor uw retour wordt aangemaakt.

Heeft u hulp nodig bij het online bestellen?

Gaat u wegens de lockdown voor het eerst een online bestelling plaatsen of heeft u in het algemeen hulp nodig met uw bestelling plaatsen? Op onze bestelpagina vind u een uitgebreide uitleg. Of bekijk onderstaande video!

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen via e-mail?

Bij sommige mail providers komen onze mails niet altijd goed binnen. De ene mail komt in de inbox, de ander in de spam, en soms komt een mail helemaal niet binnen. Dit kan onvoorspelbaar en lastig zijn. Vooral bij Hotmail, Outlook, Live en MSN gebeurt dit op het moment vaak. Bij Gmail komt onze mail regelmatig in de Reclame box. Checkt u uw spam, reclame en inbox. De order is wel terug te zien in uw account.

Wilt u graag iets ruilen?

In de webshop is ruilen niet mogelijk. Dit kan enkel in onze fysieke winkels. Wilt u iets wat ongedragen is met de labels er nog aan, en wat binnen de retourtermijn valt, ruilen via de webshop? Stuurt u dan het artikel terug volgens de instructies op het retourformulier. Het bedrag wordt teruggeboekt via de gekozen betaalmethode. U kunt het artikel opnieuw bestellen. Zijn er nu andere acties of voorwaarden van toepassing op hetzelfde artikel? Helaas verrekenen wij geen acties of kortingen achteraf. Bij twijfel kun u daarom beter verschillende maten bestellen en retourneren wat niet past.

Wilt u een aankoop vanuit de winkel retourneren?

Helaas zijn onze winkels momenteel gesloten. Het is niet mogelijk om een aankoop vanuit de winkel via de webshop te retourneren. Om je als klant tegemoet te komen in deze tijd, hebben wij een retourtermijn van 80 dagen op aankopen in Nederlandse winkels. Let op: dit geldt voor aankopen die vanaf 14 november zijn gedaan. Gezien de langere retourtermijn verzoeken wij u vriendelijk te wachten totdat onze winkels weer openen.