Corona maatregelen - Let's stay healthy

Livechat voor online stijladvies

Aangezien onze winkels in Nederland nog niet volledig open zijn, kunnen wij momenteel niet het stijladvies geven zoals wij dat normaal doen. We hebben er daarom voor gekozen om dit ook online te gaan doen! Zolang onze winkels deels geopend zijn, zullen er maandag t/m zaterdag winkelmedewerkers klaar zitten om jou online te helpen met het vinden van de juiste kleding. Dus twijfel je welke broek het beste bij jou shape past? Of je een rechte of A-lijn jurk nodig hebt? Wij helpen je graag! Van maandag t/m zaterdag 09:30 - 18:00 uur is onze chat actief en kan je stijladvies vragen. Tijdens het shoppen krijg je een pop-up voor de chat en kan je direct je vraag stellen!

Winkelen op afspraak

Ook zo’n zin om weer eens lekker te komen shoppen bij MS Mode? Dat kan, vanaf woensdag 3 maart zijn alle MS Mode winkels in Nederland weer geopend om op afspraak te komen winkelen. Je bent dan van harte welkom voor persoonlijk advies van je favoriete style advisor. Klik hier voor meer informatie.

Winkels zijn gesloten, retourtermijn verlengd

Per 15 december zijn, met ingang van de nieuwe maatregelen, al onze MS Mode winkels in Nederland tijdelijk gesloten. Om je als klant tegemoet te komen in deze tijd, gaat de retourtermijn van 30 dagen op aankopen in Nederlandse winkels pas in zodra onze winkels weer open zijn. Inmiddels zijn de stores weer open voor winkelen op afspraak en is vanaf 3 maart deze retourtermijn van 30 dagen weer ingegaan. Let op: dit geldt voor aankopen die vanaf 14 november zijn gedaan. Uiteraard kun je nog wel 24/7 bij ons online shoppen! Online blijft onze retourtermijn van 60 dagen gelden.

Click & Collect

MS Mode biedt momenteel geen Click & Collect aan. Je kan altijd terecht op onze webshop voor de nieuwste collecties, online stijladvies vragen aan onze winkelmedewerkers of een afspraak plannen in jouw favoriete winkel.

Klantenservice

Let op: Het is momenteel drukker dan normaal. Daardoor kan het langer duren voordat je bericht krijgt omtrent je pakket of een reactie ontvangt vanuit de klantenservice. Sorry daarvoor. Voor de meest gestelde vragen verwijzen we u graag naar onze corona FAQ.

We willen jou bedanken voor je vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we extra goed op elkaar passen en helpen waar nodig.

Take care, stay safe and let’s keep in touch!

MS Mode



Shop direct online



Veelgestelde vragen rondom de corona situatie

Heeft u nog niets gehoord over uw retourzending?

Wegens de ongebruikelijke omstandigheden en de extreme drukte verwerken we retouren iets minder snel dan gebruikelijk. Wij sturen ook geen ontvangstbevestiging van een retourzending, maar alleen een bevestiging wanneer het pakje door ons als retour is verwerkt, waarbij dan direct de refund voor uw retour wordt aangemaakt.

Heeft u hulp nodig bij het online bestellen?

Gaat u wegens de lockdown voor het eerst een online bestelling plaatsen of heeft u in het algemeen hulp nodig met uw bestelling plaatsen? Op onze bestelpagina vind u een uitgebreide uitleg. Of bekijk onderstaande video!

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen via e-mail?

Bij sommige mail providers komen onze mails niet altijd goed binnen. De ene mail komt in de inbox, de ander in de spam, en soms komt een mail helemaal niet binnen. Dit kan onvoorspelbaar en lastig zijn. Vooral bij Hotmail, Outlook, Live en MSN gebeurt dit op het moment vaak. Bij Gmail komt onze mail regelmatig in de Reclame box. Checkt u uw spam, reclame en inbox. De order is wel terug te zien in uw account.

Wilt u graag iets ruilen?

In de webshop is ruilen niet mogelijk. Dit kan enkel in onze fysieke winkels. Wilt u iets wat ongedragen is met de labels er nog aan, en wat binnen de retourtermijn valt, ruilen via de webshop? Stuurt u dan het artikel terug volgens de instructies op het retourformulier. Het bedrag wordt teruggeboekt via de gekozen betaalmethode. U kunt het artikel opnieuw bestellen. Zijn er nu andere acties of voorwaarden van toepassing op hetzelfde artikel? Helaas verrekenen wij geen acties of kortingen achteraf. Bij twijfel kun u daarom beter verschillende maten bestellen en retourneren wat niet past.

Wilt u een aankoop vanuit de winkel retourneren?

Helaas zijn onze winkels momenteel gesloten. Het is niet mogelijk om een aankoop vanuit de winkel via de webshop te retourneren. Om je als klant tegemoet te komen in deze tijd, gaat de retourtermijn van 30 dagen op aankopen in Nederlandse winkels pas in zodra onze winkels weer open zijn. Let op: dit geldt voor aankopen die vanaf 14 november zijn gedaan. Gezien de langere retourtermijn verzoeken wij u vriendelijk te wachten totdat onze winkels weer openen.