Veelgestelde vragen

Actievoorwaarden Vriendin

Algemene actievoorwaarden

Algemeen

  • Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de actie: ‘Vriendin’ (‘Actie’) van MSNL B.V. (‘MS Mode’), statutair gevestigd te (1112 TA) Diemen aan het adres Diemermere 1.
  • De Actie heeft tot doel het promoten van de Vriendin advertorial.
  • MS Mode behoudt zich het recht voor om de actie te beëindigen of de regels, prijzen, voorwaarden, bepalingen of informatie naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen, zonder dat MS Mode daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemers. Wijziging of aanpassing van de actievoorwaarden en staking of wijziging van de actie zal door MS Mode bekend worden gemaakt in dit document. Tijdens de looptijd van de actie zullen de actievoorwaarden niet ten nadele van de deelnemers kunnen worden gewijzigd.


Deelname

  • Deze actie staat open voor iedereen die woonachtig is in Nederland en beschikt over een vaste woon- of verblijfplaats waar hij of zij als bewoner is ingeschreven. Medewerkers van MS Mode, en andere personen die direct en/of indirect bij de organisatie/realisatie van deze actie betrokken zijn, kunnen wel deelnemen maar maken geen kans op de prijzen.
  • Door deel te nemen aan de actie verklaren deelnemers zich akkoord met de toepasselijkheid van de actievoorwaarden zoals in dit document beschreven.
  • Deelname aan deze actie is online (alleen Facebook) en geschiedt geheel kosteloos.


Actieopzet

  • De actie loopt van 7-9-2017 tot en met 17-09-2017.
  • De actie zal in totaal 10 prijswinnaars voortbrengen die elk een mini-abonnement van de Vriendin ontvangen. Deze 10 prijswinnaars worden gekozen gedurende de actieperiode.
  • Elke deelnemer kan onbeperkt aan de actie deelnemen.
  • De prijs wordt uitsluitend toegekend aan de prijswinnaars, is niet overdraagbaar en kan niet worden ingeruild voor contant geld. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. MS Mode heeft de uiteindelijke beslissingsbevoegdheid ten aanzien van de uiteindelijke prijswinnaars van de actie.
  • De afdeling Marketing van MS Mode zal uit de inzendingen de winnaars kiezen.
  • De prijswinnaar zal verzocht worden zijn of haar volledige NAW gegevens beschikbaar te stellen. De prijswinnaar moet binnen 1 kalenderweek (7 dagen) reageren op voornoemde e-mail anders vervalt de prijs en hier kan dan geen aanspraak meer op worden gemaakt. Overige deelnemers ontvangen geen bericht.
  • Waar relevant zal door MS Mode kansspelbelasting worden voldaan ten aanzien van de uitgekeerde prijs


Aansprakelijkheid

  • Deelname geschiedt voor eigen risico van de deelnemer. De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de juiste invoer en de verzending van de foto(‘s) en andere gegevens.
  • MS Mode kan niet instaan voor de juistheid van de informatie en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de gevolgen van het gebruik of de onvolledigheid daarvan, op welke manier dan ook.
  • MS Mode staat niet garant voor het rechtmatig plaatsen van foto’s en de inhoud van geplaatste foto’s. MS Mode aanvaart hieromtrent geen aansprakelijkheid.
  • MS Mode aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de inhoud van externe sites waarop foto’s mogelijk (verder) worden gepubliceerd.
  • MS Mode is niet aansprakelijk voor eventuele schade van derden als gevolg van de door de deelnemer geplaatste foto(‘s). De deelnemer vrijwaart MS Mode voor eventuele aanspraken van derden.
  • MS Mode is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit deze Actie of de door MS Mode verstrekte prijzen. MS Mode geeft geen enkele garantie op de verstrekte prijzen. Wijzigingen, type-of zetfouten zijn voorbehouden.


Publicatie

  • Met de deelname aan de actie geeft de deelnemer uitdrukkelijk toestemming zijn of haar naam als winnaar bekend te maken op de eigen mediakanalen van MS Mode, de website en nieuwsbrief.
  • De deelnemer doet voor zover mogelijk afstand van zijn persoonlijkheidsrechten en portretrechten met betrekking tot de door hem of haar geplaatste foto('s).


Slotbepalingen

  • Op deze actie en actievoorwaarden is Nederlandse recht van toepassing. Geschillen zullen worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter te Amsterdam.
  • De actie voldoet aan de bepalingen van de Nederlandse Gedragscode Promotionele Kansspelen.
  • De deelnemer kan zich met vragen en/of klachten over deze Actie richten tot: marketing@msmode.com. Binnen 3 weken na ontvangst van de vraag of klacht zal de deelnemer per email een inhoudelijke reactie ontvangen op deze vraag of klacht.


Persoonsgegevens

  • De deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van juiste, actuele en complete informatie. MS Mode kan deelnemers verzoeken bewijs te leveren van hun identiteit. Deelnemers die onjuiste persoonsgegevens invoeren of zich voor doen voor een ander komen niet in aanmerking voor het winnen van de prijs.
  • Alle persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld en de rechten van de consument op bescherming van de gerechtvaardigde belangen worden strikt in acht genomen conform de wettelijke vereisten. De gegevens die nodig zijn om de Actie uit te voeren worden opgeslagen in een gegevensbestand. Op dit gegevensbestand is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing. De deelnemer geeft MS Mode toestemming zijn of haar persoonsgegevens te gebruiken voor de organisatie en uitvoering van de Actie. Deelnemer kan een verzoek om zijn/haar persoonsgegevens te verwijderen uit het gegevensbestand richten aan de Klantenservice te Diemen, email: klantenservice@msmode.nl o.v.v. ‘Vriendin’ actie. De betreffende persoonsgegevens worden dan zo snel als mogelijk verwijderd uit het gegevensbestand. Met het verzoek tot verwijderen van persoonsgegevens beëindigt de deelnemer tevens de deelname aan de actie.


Bestellen

1. Kan ik telefonisch bestellen?

Telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk.

2. Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Na afronding van het bestelproces wordt je bestelling direct in behandeling genomen. Je kunt je bestelling dan niet meer wijzigen. Je kunt uiteraard wel nog een bestelling plaatsen.

3. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Je ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail.

4. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?

Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om je bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te transporteren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.

5. Wat is de bedenktijd?

Bij MS Mode heb je een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen je het recht hebt om zonder reden van de aankoop van een of meerdere artikelen af te zien (herroepingsrecht). Als je lid bent van onze memberclub heb je zelfs 30 dagen bedenktijd. Het herroepingsrecht geldt alleen niet voor beenmode en lingerie waarvan je de verzegelde verpakking hebt geopend. Op de pagina Ruilen & Retourneren kun je uitgebreide informatie over de bedenktijd vinden.

6. Zijn alle producten direct leverbaar?

Wanneer een artikel niet (meer) op voorraad is, wordt dit artikel niet getoond. Je kunt alleen artikelen bestellen die op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat er, nadat je een bestelling hebt geplaatst, een artikel niet leverbaar is. Je ontvangt dan automatisch een mail met daarin de artikel(en) die niet (meer) leverbaar zijn. Het geld van de artikelen die niet meer leverbaar zijn wordt dan automatisch teruggestort.

7. Ik heb eerder een artikel in de webshop gekocht en nu is het afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?

Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet vergoed. In de sale-periode zijn er minder maten/kleuren beschikbaar. Doordat je het gewenste artikel eerder hebt aangeschaft, ben je nu al in het bezit van de juiste maat/kleur. Binnen de bedenktijd kun je het artikel retourneren en opnieuw bestellen voor de actieprijs. Op de pagina Ruilen & Retourneren vind je meer informatie over de bedenktijd.

Bezorgen

1. Hoe werkt de levering?

Onze pakketten worden geleverd met DHL. Kies je voor levering met DHL, dan wordt je bestelling de volgende dag bij je geleverd indien je de bestelling voor 19:30 uur op een doordeweekse dag geplaatst hebt. Bestellingen die in het weekend gedaan zijn, worden op dinsdag geleverd. Kosten voor levering met DHL zijn €4,95.

2. Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Nee, dat is niet mogelijk. MS Mode hanteert vaste bezorgdoorlooptijden om de snelheid te waarborgen.

3. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres, bijvoorbeeld mijn werk, laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk! Als je bij je persoonlijke gegevens een ander afleveradres opgeeft, dat afwijkt van het factuuradres, ontvang jij je bestelling elders. Geef dit echter wel meteen tijdens het bestellen door. Zodra je order door ons is geplaatst is het namelijk niet meer mogelijk om je adres aan te passen.

4. Kan ik gebruik maken van een DHL parcelshop?

Ja, het is mogelijk om gebruik te maken van een DHL Parcelshop. Kies bij het afrekenen voor de aflevermethode 'Afhalen in een DHL Parcelshop'.

5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in één van de MS Mode winkels?

Momenteel is het helaas nog niet mogelijk om je bestelling te laten leveren in één van onze filialen.

6. Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een Postbus?

Nee, het is niet mogelijk om je pakket te laten bezorgen op een Postbus.

Betaalgemak

1. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt op drie manieren betalen: iDEAL, Afterpay of creditcard.

2. Vragen over achteraf betalen met AfterPay?

Je kunt bij vragen over je betaling contact met AfterPay opnemen door een mail te sturen naarklantenservice@afterpay.nl of te bellen met 020 7 230 270 (alleen de gebruikelijke belkosten). Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeelvan de AfterPay website.

3. Is het mogelijk om in termijnen te betalen?

Nee, het is niet mogelijk in termijnen te betalen.

4. Kan ik mijn bestelling in de winkel betalen?

Nee, het is niet mogelijk om de bestelling in de winkel te betalen.

5. Hoe wordt een korting berekend?

Een verkregen actiekorting (3=2 actie, 2e broek voor de helft van de prijs, etc.) wordt verrekend over alle actieartikelen. Een procentuele of totaalkorting, die wordt verkregen door middel van een bepaalde kortingscode, wordt verrekend over alle artikelen. Let op: de korting wordt berekend aan de hand van een originele bestelling. Na het retourneren heb je dus geen recht meer op de korting zoals deze was op het moment van bestellen, daar de korting over de alle door jou bestelde artikelen wordt berekend.

Let op: na het retourneren van een artikel kan het dus zijn dat je voor een artikel een lager aankoopbedrag hebt betaald dan de prijs zoals deze is weergegeven op de webshop. Ook dit is een gevolg van het feit dat de korting over alle bestelde artikelen wordt verrekend.

Ruilen & Retourneren

1. Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt een pakket retourneren in de winkel, via een DHL Parcelshop of zelf voor de retourzending zorgdragen. In het laatste geval betaal je zelf de retourkosten, tenzij je een ondeugelijk product hebt ontvangen. Om gratis te retourneren via een DHL Parcelshop kun je de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop vinden op www.dhlparcel.nl.

Terugsturen via DHL of andere methode:

  • vul bij voorkeur de retourbon in
  • gebruik bij voorkeur het voorgedrukte adreslabel in het pakket
  • als je gebruik maakt van een DHL Parcelshop geef het pakket met daarin de te retourneren artikelen in de parcelshop af
  • gecombineerde retour zendingen van verschillende bestellingen kunnen niet door ons verwerkt worden
  • wanneer je het retourformulier niet in je bezit hebt kun je ook gebruik maken van dit blanco retourformulier

Je ontvangt bij de DHL Parcelshop een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs goed totdat je er zeker van bent dat je geretourneerde artikelen in goede staat bij ons zijn ontvangen en je het te ontvangen bedrag terug hebt gekregen. Het terug te ontvangen bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalwijze zoals gekozen bij de betaling. We raden je aan om ook indien je de producten zelf terugstuurt, een verzendbewijs te vragen en deze goed te bewaren.

Retourneren in de winkel: Ga met de artikelen en het retourformulier uit je pakket naar het dichtstbijzijnde MS Mode filiaal. Geef je retour af aan de kassa. Heb je de bestelling al betaald, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten van je aankoop af te zien aan je teruggestort. 

Het is niet mogelijk om Sapph artikelen terug te brengen of te ruilen in een MS Mode winkel.

2. Wat is het retouradres?

Vermeld het retouradres duidelijk op de verpakking:

MSNL B.V. Beiraweg 11 1047 HN Amsterdam

Dit is een retouradres en kan niet gebruikt worden voor correspondentie. Voor correspondentie verwijzen wij je graag naar onze klantenservice. Ga hiervoor naar onze contactpagina

3. Hoe kan ik artikelen ruilen?

Ga binnen 14 dagen (30 dagen als je member bent) na ontvangst van je bestelling met de artikelen en de factuur uit je pakket naar het dichtstbijzijnde MS Mode filiaal. Kies hier de artikelen uit die je wilt hebben en neem deze mee naar de kassa. Let op: het is niet mogelijk geld terug te krijgen in de winkel. Je moet dus een nieuw(e) artikel(en) aanschaffen met dezelfde of een hogere waarde dan het in eerste instantie bestelde artikel(en). Bijbetalen is wel mogelijk. Na het ruilen in de winkel is het niet meer mogelijk om de artikelen te retourneren aan de webshop.

Via de webshop is het niet mogelijk artikelen te ruilen. Stuur het artikel dat niet goed is terug. Plaats op de website een nieuwe bestelling met het gewenste artikel. Je betaalt voor een nieuwe bestelling opnieuw verzendkosten.

4. Waar moeten mijn artikelen aan voldoen wanneer ik ze wil retourneren op grond van de bedenktijd van 14 dagen?

Dit zijn de voorwaarden:

  • herroepen binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • terugsturen binnen 14 dagen na je herroeping (binnen 30 dagen als je member bent), voor zover mogelijk in de originele verpakking, inclusief de originele labels;
  • compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kledingzoals je dat in de winkel zou doen geldt niet als gebruikt);
  • met bijgevoegd retourformulier inclusief ordernummer. Wanneer je het retourformulier niet in je bezit hebt kun je ook gebruik maken van dit formulier voor herroeping
  • de bedenktijd geldt niet voor beenmode waar de verzegelde verpakking van is geopend. Deze mogen niet worden geretourneerd

5. Krijg ik een bevestiging van mijn retour gestuurde artikelen?

Wanneer je artikelen retour stuurt krijg je vanuit MS Mode, zodra de artikelen zijn ontvangen en zijn verwerkt, een bevestiging per e-mail. Het is zaak dat je je retourbewijs goed bewaart totdat je er zeker van bent dat alle door jou retour gestuurde artikelen bij ons zijn ontvangen en verwerkt.

6. Ik ben member en wil graag gebruik maken van het recht op een langere retourperiode

Als je member bent heb je 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren.

7. Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?

Nee, het is alleen mogelijk om een bestelling te retourneren via een DHL Parcelshop of de winkel. Ga voor de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop naar de site van DHL.

8. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

Nee. Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van artikelen als je de producten retourneert via een van onze winkels of een DHL Parcelshop. Als je voor een andere retour manier kiest, betaal je wel zelf de retourkosten (tenzij blijkt dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen).

9. Als ik alle artikelen retour stuur, krijg ik dan het totaalbedrag teruggestort?

Als je alle artikelen besluit te retourneren naar de webshop, dan ontvang je het totaalbedrag (het totale bedrag van je bestelling incl. verzendkosten) terug.

10. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het door jou betaalde bedrag wordt onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen, nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien, verrekend of uitbetaald. Wij mogen echter wachten met uitbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of in ieder geval we een verzendbewijs van jou hebben ontvangen. Het bedrag wordt verrekend via dezelfde betaaloptie als waarmee je de aankoop hebt betaald. 

11. Hoe wordt een korting berekend?

Bestel je meer dan één artikel, dan wordt de korting over de gehele bestelling verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Retourneer je de gehele bestelling, dan vervalt de volledige korting.

12. Wat als ik een product wil retourneren waar de bedenktijd niet of niet meer voor geldt?

Als de bedenktijd niet of niet meer geldt, dan kun je het product alleen retourneren als het product dat je hebt ontvangen niet deugdelijk is. Als dat onverhoopt het geval is, dan kun je - afhankelijk van de omstandigheden - het artikel bijvoorbeeld ruilen of je geld terug krijgen. Meer informatie over je wettelijke rechten kun je bijvoorbeeld vinden op de website van Consuwijzer.